Saturday, August 09, 2008

Facebook min app

Ja - det måtte jo ske på et eller andet tidspunkt :-)

Jeg har simpelthen skrevet min første Facebook applikation. Den er RET simpelt, stort set bare en lidt mere avanceret "hello world", der henter listen af venner (friends), og viser lidt af deres standard information. Jeg skrev den nu mest for at se hvor let/besværligt det egentligt kunne være, og for at få lidt en følelse af Facebook's API.

Jeg har længe været en forkæmper for Django, et godt lille web framework, og lur mig om ikke pyfacebook faktisk har lavet nogle hooks til Django, så man kan skrive sine Facebook apps i Django, med alle de fordele Django giver - KÆMPE niftigt..

Nu skal jeg så bare finde på noget fornuftigt at anvende denne nye viden til ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home