Thursday, December 11, 2008

Hvad var det der fik Tornerose til at sove i 100 år?

Ja - man skulle tro at jeg nu vil komme ind på et godt gammeldags eventyr men ak, der er ikke meget eventyr over disse 5 årsager til at du bør undgå iPhone 3G!.

Nu er det jo ikke engang noget jeg har skrevet, men noget som "Free Software Foundation" har skrevet men de fremhæver nøjagtigt de "problemer" jeg har med Apple og iPhone.

Jeg kan godt lide den måde iPhone virker på og lige meget om man er for eller imod Apple så må man sige at de forstår sig på "design" og brugervenlighed som i grafisk brugervenlighed, men deres metoder og "vendor lockin" efterlader VIRKELIGT en del at ønske.

Jeg venter stadigt med spænding på at G1 kommer til Danmark - eller Android Dev Phone 1 bliver muligt at købe her til landet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home